۱۳۹۲ بهمن ۵, شنبه

درخشش کشتی گیران کورد در مسابقات بین المللی جام "یادگار امام"


در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی کە بە "یادگار امام" موسوم است سامان عزیزی و یوسف قادریان بە مدال نقرە و برنز وزنهای 85 و 80 کیلوگرم این رقابتها دست یافتند.

بە گزارش سایت فدراسیون کشتی در این رقابت ها کە با حضور 117 کشتی گیر از 11 کشور طی 6 دور و با انجام 136 کشتی برگزار شد سامان عزیزی و یوسف قادریان توانستند مدال نقرە و برنز وزنهای 85 و 80 کیلوگرم این رقابتها را تصاحب کنند.

سامان عزیزی این جوان برازندە سنندجی کە در این مسابقات کشتی های قابل قبولی گرفتەبود در فینال اما اسیر کم تجربگی شد و در حالیکه تا 15 ثانیه به پایان 1-0 از حریف خود پیش بود،بە پل رفت و کشتی بردە رابە مجتبی کریم فر واگذار کرد!

یوسف قادریان نیز کە اهل سقز و ساکن تهران است و بە تازگی بە مدال نقرە جوانان جهان دست یافتە است، در این مسابقات نیزقدرت نمایی کرد. کشتی قادریان و  حسین نوری یکی از کشتی های زیبای مسابقات بود که با کمر گیری و لیفت کردن های دیدنی حریفش را ضربه کرد.

گفتنی است مسابقات امسال برخلاف دوره‌های پیشین با کیفیت بالا و در حضور چهره‌های شاخص کشتی فرنگی جهان به انجام رسید.

بە نفرات اول تا سوم اين رقابت ها، به ترتيب 5 ، 3 و 2 هزار دلار جايزه نقدی پرداخت شد كه اين برای نخستين بار حداقل در چند سال اخير است كه جايزه نقدی اعلام شده بلافاصله پس از اتمام مسابقات به نفرات برتر پرداخت مي شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر